CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 22, 2012

Setelah Setahun 'Pemergian' mu...


Abah a.k.a Bapa mertuaku.

Setahun kami kehilangan abah
Macam baru semalam melihat abah
gelak ketawa gurau senda dengan saya
sudi datang menjenguk saya dan herry bila senang
sudi makan ape yang saya hidangkan

Terasa baru semalam saya dan herry buka bersama abah di tempat kerja abah
seronoknya ketika itu.
Macam baru semalam kita pegi Floria di Putrajaya
makan durian, beli baja pokok2 abah yang abah tanam kt umah

terima kasih sudi terima hani sebagai menantu
terima kasih kerana sudi menyayangi saya
terima kasih kerana abah cukup menjaga hati saya
terima kasih kerana abah memahami saya
terima kasih kerana sudi menjadi pengganti abah saya 
terima kasih beri saya peluang mengungkapkan perkataan abah yang telah lama saya tak sebut kerana abah saya 'pergi' lebih awal meningglkan saya

Hani minta maaf andai ada salah dan silap
Hani minta maaf andai tingkah laku hani yang menyinggung
Hani minta maaf kerana tak sempat bagi cucu kt abah

Al Fatihah untuk abah
 
 

1 comment:

Asmar Arafad said...

BW & follow sini from HasrulHassan entri http://asmarpunyablog.blogspot.com