CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

Debaran Semakin Terasa

Salam,

Selamat hari isnin. sejuk-sejuk.pagi-pagi lagi dah kena hujan. dah la isnin ye.hujan pulak tu. bertambah mengantuk.hmmm..


seronoknya semalam, balik kampung walaupun untuk beberapa jam. sesuatu yang sangat menenangkan hati. hilang tension, terasa indah je.hehehe..dapat jumpa safiya kenit yang sungguh banyak ragam tu.sudah semakin bijak dia sekarang.hehehe.hilang rindu pada dia.dan bila di kampung mula dah nampak barang-barang persediaan perkahwinan cecunun..cecunun..hanum la..adik perempuan saya .the only one tu.kad jemputan,air kotak, paper bag, barang hantaran, dan nampaknya pintu-pintu di rumah tu pun dah di cat dengan minyak. aduhh..sudah semakin hampir waktunya.

hehehe.kakak nye pun nk juga inteframe..






Sedikit perbincangan dibuat semalam dengan suasana yang santai dan penuh dengan gelak tawa. ada upacara menandatangani borang kawin. pak wali ,bukan wali band ye..sign borang.hehehhe...kami semua cabar pak wali untuk menikahkan anum. dia sahut cabaran.tapi..hahahha..bukan boleh caya pak wali tu. kang last2 minute lain jadinya. kalau bertukar fikiran si anum dah siap bagi borang untuk wakil wali.hahhahaha...dah siap bg pilihan memang tak la pak wali nak sahut cabaran tu.. pak wali???..ashyraf la...hahhaha..

Dalam gelak-gelak tak ingat dunia tu..akhirnya baju yang akan saya pakai sabtu ni tertinggal..nasib baikla adik saya nak balik kampung malam ni untuk barang sekejap..kalau tak, tak berbaju baru la saya sabtu ni untuk pergi kenduri kawin rumah sedara suami saya. kann..orang yang kawin kita pulak yang sibuk buat baju..apa nak buat.untuk nmpk lebih vouge...hahhahah








No comments: