CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

masak apa harini

Salam.

OT yang dah berakhir tp kerja belum siap.mcm mana ni.hehehhe.tapi tak pe semakin lama kerja semakin surut.hari sabtu yang indah ni,aku masak.wahhh...dah lama tak masak.oleh kerana en suami kne kerja harini.aku pun bersilat la kt dapur.

Masak apa harini.semlm..pegi ke carefour utk crik lauk.hmmm...sayur semua fresh.tapii tak kan nk beli semua.hehehhe.fikir punya fikir.keputusan telah di buat.aku beli ayam,lala,asparagus dan timun.cuba teka nak masak apa.

Dan harini.terhasil lah menu ayam masak lemak cili padi,asparagus goreng cili padi(aik semua padi ni)heheh.dan lala goreng kari.dalam masa satu jam.terhidangla menu yang bg aku lazat tu.memang membuka selera en suami yang memang suka makan ni.hehehhe

Seronok bila kita masak dan ada orang yg makan.rasa hilang penat.harini en suami siap bwk bekal lagi.lauk yang sama.seronokje tengok.Tapi yang lawaknya, aku belum pun makan nasi ni.takpe kejap lagi aku bedal.kondisi badan tak bagus harini,kenapa?aku pun tak tahu.tapi takpe.harini rehat ckup2 tapi byk juga kje nk buat ni.sidai baju,menyapun,dan fikir2 utk mulakan menggubah hantaran pertunangan my only sister.sabar ye num.kakak ko ni wanita bekerjaya.aku janji mesti siap punye sebelum harinya.

Dan harini aku sendiri seorang diri di rumah...

Wasalam..

No comments: