CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

jadi student

Salam..fuhh lega sampai rumah akhirnya.MKM for 2 days.rase seperti belajar semula.Kursus tatacara pengauditan dan pengurusan kewangan koperasi.panjang sungguh tajuk kursusnye.tak boring+boring...so 50-50...ramai pakcik2 je yg attend.terase mcm org pencen plk,hehehhehe.tapi best sgt2.pengalaman untuk hidup yg singkat ni.
tetapi yang paling tiptop bab MAKAN.memang 2 ibu jarila.hingga menjilat sudu.semua menu sedap-sedap belaka(tapi member2 ckp,aku ni mkn ape pun sedap).setiap kali time makan memang akan turut serta la.hik3.rugi tak makan sbb bukan selalu pun nk mkn kat situ.lepas ni ntah bile lagi nk pegi.kalau koop suurh pegi barula pegi.yang paling tiptop air kopinye.siap bagi tahu kt org yang buat tu lagi"kak,kopi yg akak buat sedapla" Kawan seperjuangan yang dok puji.tapi memang sedap.padahal sama je mcm aku selalu minum tapi entahla.sedap sungguh.hehehe
credit to Sue-N kerana bg tempat tido yang selesa.love u la sue N...friendship never end la kate omputihnye...
setelah lama tak naik komuter.harini aku naik menatang tu...tak sangka perkembangan begitu pesat.hahaha.ramai yg naik train skrg rupenye.aku igt kt jalan je jem.rupenye nak naik train pun jem.aduhhhh...first train aku boleh tak dpt naik tu.sedih sungguh..nasib baik yg 2nd train aku dpt bolos ke dlm train tu.hihihi....klu hari2 cmni.boleh kurus kot.hahhahahah...nasib baik separuh perjalanan dpt duduk..smpai shah alam terase sakit2 sume badan.nila dia klu dh termanja dpt kesenangan...lupe sume yg pernah aku lalui dlu.tapi aku still sedar diri lagi.dan bersyukur Allah permudahkan perjalanan hidup ku.Alhamdulillah,sesungguhnya KAU Maha Besar Ya Allah...
Ok lah..sebenarnya belum mandi ni..nk g mandi jap dan terus tido untuk bekerja esok pagi..Wasalam...

No comments: