CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 6, 2010

my hero tak sihat harini...

harini my hero mula menunjukkan tanda2 batul n selsema..kesian dia.maybe terlampau penat touch up umah minggu lepas.aper takyer, habuk merata...aku pun pelik,,bilik guna air cond pun bole berabuk.semalam aku balik kje pun habuk da byk walaupun aku dh bersih baik punyer malam kelmarin..huhuhu.sbnrnyer dr semalam aku tgk dia dh lain.senyap skit..malas nak bercakap.huh..sememangnye tanda2 awal utk batuk n selsema sungguh menyakitkan dan tak selesa...harini dia still pegi kje.walaupun aku suruh dia mc.very workerholic..harap2 he will be ok this afternoon.so,utk pantauan aku akan call n msg dia satu hari ni.sape tak sayang suami kan..hehehhe...

ayu maisara...

No comments: