CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Super Kawaii Cute Cat Kaoani
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 5, 2010

isnin..

isnin..isnin..isnin..bile isnin sume org bekerja mesti jd bosan.termasuk la aku.padahal takder aper pun..tapi pelikgak pagi ni.6.20a.m dr umah kereta tak banyak.ramai cuti ke harini?nasi lemak pakcik depan opis aku pun tak abis dijual.selalu tinggal bakul je.hehehe.aper perasaan aku harini pun tak dpt nak ckp.huhuhu.harini aku dh bg seseorang marah.tapi sbnrnyer takder aper pun.aku gurau2 dia tak leh terima..tapi bile DIA gurau kasar boleh plk.huhuhu,inila manusia.aku pun kadang2 tak faham.tapi takpelah kalau hidup takder dugaan bukan hidup namanya.hmmm aper nak cerita ek?hmmmmmm...haaaa...cerita pasal aper aku buat minggu cuti td lah.heheh.sabtu n ahad hari paling memenatkan.kenape?aku kemas umah besar besaran.skrg 3 bilik kt umah aku dh boleh digunakan.klu dulu bilik belakang aku buat bilik stor.sekarang tidak lagi.sudah secantik bilik pengantin gitu..hmm 4 tahun duduk baru boleh guna..yer la..aku kawin masih fasa pertama.so kewangan masih kecik.alhamdulillah skrg ader sikit besar dan rezeki lebih utk aku touch up sikit umah aku..nak amik foto tak sempat..sbb dh terlampau penat.harini hubby aku bercadang utk cat bilik tengah plk..agak2 warna aper nk cat ek? oleh kerana aku ni fanatik coklat,cream n red..so aku dh putuskan utk cat bilik tengah dgn warna choco cair...for info..sume bhgn kt umah aku tu..aku cat warna berbeza...utk kelainan..setengah org tak suke..tapi aku suke..so layan jew...heheh...harap2plan harini menjadi..

No comments: